Profi keresőbarát WordPress weboldal készítés
A profi keresőbarát WordPress weboldal készítés lépéseivel ismerkedhetsz meg ebben a cikkben kedves olvasó.
Tartalomjegyzék
Profi keresőbarát WordPress Weboldal készítés lépései
Valósítsd meg a céljaidat, váltsd valóra az álmaidat
Honnan jönnek a weboldal látogatók?
Mitől lesz keresőoptimalizált egy weboldal?
Technikai SEO
Weboldal betöltési sebesség
Hogyan javíthatunk a weboldalunk betöltési sebességén?
Mennyire biztonságos a weboldalunk?
Miért fontos a weboldal karbantartás?
On-Page SEO
Szöveges és képi tartalom optimalizálása egyszerűen
Tartalom marketing
Konverziós útvonalak kialakítása
Off-Page SEO
Cél kulcsszavak
Keresőbarát WordPress weboldal készítés
Ha kíváncsi vagy arra hogyan épül fel egy marketing központú profi keresőbarát WordPress weboldal és mi kell ahhoz, hogy az online világban eredményeket érj el vele, akkor az itt megosztott weboldal készítéssel és internet marketinggel kapcsolatos információk nagy segítségedre lesznek abban, hogy egy eredményes keresőbarát WordPress weboldalt készíttess céged vagy saját magad számára.
Tudtad, hogy az interneten keresztül történő vásárlások több mint 95%-a online keresésekkel kezdődik, napi több milliárd keresés történik a világon, egy keresőbarát weboldal link építéssel kombinálva pedig elképesztő üzleti előnyökre tehet szert a többi weboldallal szemben.
Profi keresőbarát WordPress Weboldal készítés lépései
Ha eljutottál odáig kedves olvasó, hogy egy profi WordPress weboldalt szeretnél készíttetni és hajlandó vagy ezért pénzt kifizetni, a későbbiekben pedig eredményeket szeretnél elérni a WordPress weboldaladdal és nem csak kifizetni az árát, akkor mindenképpen olyan weboldal készítő céget érdemes választanod, amely komoly gyakorlattal rendelkezik a weboldal készítés és az online marketing terén egyaránt.
Az itt leírtakat bátran használhatod mint egy mintát, ahhoz, hogy minden téren olyan WordPress weboldalt készíttess magadnak vagy a céged számára amivel a későbbiekben eredményeket fogsz elérni.
Természetesen az eredmény elérése nem csak a weboldal készítőn, hanem rajtad is múlni fog kedves olvasó, erről nemsoká részletesebben szó lesz.
Valósítsd meg a céljaidat, váltsd valóra az álmaidat
Egy hozzáértő tapasztalt weboldal készítő nagyon sokat hozzátehet mindahhoz, hogy a céljaid ne csak álmok maradjanak hanem valóra is váljanak.
Immáron 2007 óta foglalkozom weboldal készítéssel, keresőoptimalizálással és talán elmondhatom, hogy az online marketing sem idegen tőlem, mivel több mint 13 éve kizárólag online keresem a kenyerem.
Na de nem magamról akarok most beszélni, hanem a kereső-optimalizált profi WordPress weboldal készítésről.
Most jön a lényeg!
A következőkben részletesen megmutatom, hogyan épül fel egy olyan marketing központú keresőbarát WordPress weboldal, amivel garantáltan eredményeket fogsz elérni az online piactéren, feltéve ha követed az itt leírtakat.
Természetesen rengeteg útja és módja van annak, hogy eredményeket érjen el egy weboldal, ebben a bejegyzésben elsősorban a leglényegesebbeket emelem ki, amelyek szinte nélkülözhetetlenek ahhoz, hogy egy most induló online vállalkozás a későbbiekben sikeressé váljon.
Eredmény elérése alatt elsősorban azt értem, hogy a weboldal egyre nagyobb látogatottságot ér el a keresőkből mint a Google, a forgalomnövekedés pedig egyre több eladást eredményez.
Honnan jönnek a weboldal látogatók?
Már a WordPress weboldalunk elkészítése előtt érdemes tisztában lennünk azzal, hogy hogyan fogunk látogatókat irányítani a weboldalunkra, és ezek a szempontok alapján érdemes felépíteni a weboldalunkat.
A weboldal látogatók a legtöbb esetben a következő forrásokból jönnek.
Direct = Amikor a weboldal nevére közvetlen rákeresés történik.
Email = Egy felépített hírlevélküldő rendszer segítségével a kiküldött hírlevél kattintásokból jön a forgalom.
Referrals = Egy másik weboldalon elhelyezett hivatkozásra (linkre) kattintva irányítja át a forgalmat a weboldalunkra.
Social = Közösségi oldalakról (Facebook, Youtube és a többi) származó látogatók.
Organic search = A keresőkből származó organikus forgalom, mint például a Google.hu keresések. (SEO, keresőoptimalizálás eredménye)
Paid search = Fizetett hirdetések mint például a Google Ads.
A legtöbb weboldal a látogatóinak nagy részét elsősorban az organikus keresésekből (organic search) szerzi meg.
Mondhatjuk azt is, hogy az organikus keresésekből származó forgalom mindenképpen a hosszútávú és sikeres internet marketing alappillére, így semmiképpen sem elhanyagolható.
Most már tudjuk, hogy honnan tudunk weboldal látogatókat szerzi, már csak azt kell eldöntenünk, hogy milyen forrásokból szeretnénk látogatókat irányítani a weboldalunkra.
Egy most induló internetes vállalkozás esetében, feltéve ha hosszútávon gondolkozik, akkor az organikus keresésekből származó forgalma lesz az egyik legmeghatározóbb bevételi forrása.
Már csak az a kérdés mi kell ahhoz, hogy egyre nagyobb organikus forgalmat tudjunk a weboldalunkra irányítani.
Elsősorban idő és pénz amit arra fordítunk, hogy egy minden szempontból maximálisan keresőbarát profi WordPress weboldalt készíttessünk egy hozzáértő céggel.
Mitől lesz kereső optimalizált egy weboldal?
A profi WordPress weboldal készítés esszenciája, hogy már az alapoktól olyan weboldalt készítünk, ami egyaránt minden igényt kielégít a weboldal látogatóink és ugyanígy a keresőmotorok számára is.
A bűvös hármas – Technikai + On-Page + Off-Page SEO
Az eredményes weboldal készítés három legfontosabb része a technikai, az On-Page és az Off-Page SEO, ezekkel a fogalmakkal mindenképpen érdemes tisztában lennünk ha egy eredményes weboldalt szeretnénk készíttetni.
Technikai SEO
A technikai SEO részei például a keresőmotorok által könnyen feldolgozható és indexelhető keresőbarát oldalak, amelyek természetesen gyorsak és mobilbarát kialakításúak.
A technikai SEO további részei a weboldal rendszeres karbantartása és biztonságos működésének ellenőrzése, nem utolsó sorban pedig a weboldal gyorsítás.
Weboldal betöltési sebesség
Először is érdemes azon elgondolkoznunk melyek azok a tényezők amelyek hozzájárulnak ahhoz, hogy a weboldal látogatóink maximális élményben részesüljenek a weboldalunk megnyitásakor.
Az első és egyben legfontosabb természetesen az, hogy a hirdetéseinkben vagy a keresőkben mint a Google, a hivatkozásainkra kattintás után ne várakoztassuk meg a weboldal látogatóinkat, tehát gyorsan betöltődjön a weboldalunk.
Ez az egyik legkritikusabb pontja annak, hogy a weboldal látogatóink ne forduljanak vissza, magyarul ne zárják be a weboldalunkat még mielőtt az betöltődne.
Teljesen mindegy, hogy fizetett hirdetésekről irányítasz forgalmat a weboldaladra vagy az organikus keresésekből jönnek a weboldal látogatóid, ha a weboldalad lassan töltődik be, akkor már az elején rengeteg látogatót fogsz veszíteni, akikből potenciális vásárló válhatott volna.
A weboldalad betöltési sebességét könnyen ellenőrizheted különböző webes alkalmazásokkal mint például a pingdom.com vagy a GTmetrix.com weboldalak. A pingdom.com-ot jobban ajánlom mivel európai lokalizációval is rendelkezik, mint Németország vagy Anglia, amivel pontosabb képet kaphatsz a weboldalad betöltési sebességéről.
Ha már elkészült a weboldalad és a Google Analytics (látogatói statisztika) telepítve van rajta és a weboldalad már rendelkezik látogatókkal, akkor könnyen ellenőrizheted a Google Analytics oldalán is a webhelysebesség menüpont alatt az egyes oldalaid betöltési sebességét.
A 2-3 másodperces weboldal betöltési sebesség már jónak mondható, ha ez a szám ennél magasabb, akkor mindenképpen érdemes a weboldalad betöltési sebességén javítanod.
A Google hivatalos PageSpeed Insights oldalán letesztelheted a weboldalad, ahol részletes jelentést fogsz kapni az oldaladon elvégezendő feladatokról.
A keresőbarát weboldal egyik alappillére tehát a gyorsan betöltődő weboldal, ami nélkül nagyon nehéz weboldal látogatókat szerezni.
Hogyan javíthatunk a weboldalunk betöltési sebességén?
A legelső és egyben legfontosabb dolog egy gyors webtárhely használata és a technikai SEO keretein belül, a keresőmotorok által könnyen feldolgozható és indexelhető keresőbarát oldalak létrehozása.
A weboldal betöltési sebességén például nagymértékben javíthatunk, ha a cPanel tárhelyünkön bekapcsoljuk a Gzip tömörítést. Fontos megjegyeznem, hogy ez a szolgáltatás általában csak a cPanel típusú webtárhelyeken érhető el.
Nem mindegyik webtárhely egyforma, van amit már évi 5,000ft-ért megkapsz és van olyan amit több százezer forintért árulnak. Kezdő online vállalkozásokhoz egy kisebb vagy közepes forgalmú weboldalhoz már egész jó webtárhely szolgáltatásokat lehet kapni évi 15-30,000ft körüli összegért.
Ebben a bejegyzésben nem akarok mélyebben belemenni a megfelelő webtárhely kiválasztásába, mivel ezt a témát csak egy igen terjedelmes cikken keresztül lehetne megfelelően körbejárni.
Mennyire biztonságos a weboldalunk?
A keresőbarát WordPress weboldal készítés egyik fontos eleme a weboldal biztonság, amit szintén a technikai SEO keretein belül tudunk megvalósítani.
Természetesen nem csak a keresőoptimalizálás (SEO) szempontjából, hanem a weboldalunk biztonsága érdekében is nagyon fontos a weboldal maximális biztonságáról gondoskodni.
Különböző bővítmények használatán keresztül például biztonságossá tehetjük a wp-admin és wp-login belépési oldalainkat, de akár telepíthetünk egy olyan bővítményt is ami megvédi a weboldalunkat a Hacker támadásoktól (bruteforce attack).
Rengeteg olyan ingyenes és hasznos WordPress bővítmény létezik a piacon amelyeket azért találtak ki, hogy megvédjék a weboldalunkat különböző Hacker támadásoktól. Ezek közül a leghasznosabbak például a Loginizer, Webcraftic Hide login page és a Wordfence Security ingyenes bővítmények.
A biztonságos és gyors weboldalak egyik fontos alappillére az SSL tanúsítvány, aminek a segítségével egy titkosított (HTTPS) kapcsolaton keresztül történik az adatforgalom.
A biztonságos adatforgalom érdekében az SSL tanúsítványt minden weboldalon érdemes telepítenünk. Ha webáruházunk van, akkor pedig a bankkártyás kifizető rendszerek biztonságos működtetéséhez elengedhetetlenül fontos a használata.
Miért fontos a weboldal karbantartás?
A keresőbarát WordPress weboldal készítés szerves része a rendszeres weboldal karbantartás, amely úgyszintén nagyon fontos része a technikai SEO-nak, mindenképpen érdemes komolyan vennünk ha azt szeretnénk, hogy a weboldalunk naprakész legyen és tökéletesen működjön.
Mivel a WordPress tartalomkezelő rendszert (CMS) folyamatosan fejlesztik, ezért a telepített bővítményeket és a weboldalhoz használt sablonokat is folyamatosan frissíteni kell ahhoz, hogy a weboldalunk naprakész maradjon.
A legtöbb bővítmény esetében ezt a háttérben dolgozó fejlesztők végzik el helyettünk, így nekünk általában csak annyi a teendőnk, hogy a WordPress admin felületen belül a telepített bővítmények alatt a frissítés gombot megnyomjuk.
A weboldalhoz használt sablonok esetében már kicsit más a helyzet, mivel rengeteg olyan sablon létezik a piacon amelyeket elkészítenek és utána soha többet nem fejlesztenek tovább, így a későbbiekben garantáltan rengeteg kompatibilitási hibákat fogunk tapasztalni a weboldalunkon.
Ez a probléma általában az egyedileg programozott sablonoknál fordul elő. Az ilyen és ehhez hasonló sablonok esetében mélyen a zsebünkbe kell nyúlni a javításuk során.
A hasonló problémák elkerülése és pénztárcánk kímélése érdekében a weboldalunkhoz érdemes már az elején olyan sablont választanunk, ami mögött komoly fejlesztőcsapat áll és folyamatos frissítéseket biztosítanak számunkra.
Két olyan világelső sablon építő rendszer létezik jelenleg a piacon az Elementor és a Divi, amelyekkel kimondottan igényes megjelenésű, felhasználóbarát és természetesen nagyon gyors weboldalakat lehet készíteni.
Természetesen mindkét sablon építő rendszerhez folyamatos frissítéseket kapunk, amint megvásároltuk őket.
Ha a két sablon építő közül választanom kellene, akkor mindenképpen a Divi mellett teszem le a voksomat, mivel jelenleg ezzel a sablon építővel lehet a leggyorsabb weboldalakat készíteni.
A Divi sablon építő mögött a világ egyik legprofibb csapata áll, az “Elegant Themes”, akik folyamatosan fejlesztik a Divi sablon építő rendszert, így a folyamatos frissítéseknek köszönhetően a weboldalunk sosem válik elavulttá.
Ennek köszönhetően a Divi-t használó weboldalak hatalmas előnyre tehetnek szert a többi weboldalakkal szemben.
On-Page SEO
Az On-Page SEO egyik legfontosabb része a weboldal tartalmához legjobban kapcsolódó releváns és értékes, tehát havi magas rá-keresési arányú kulcsszavak felkutatása és elemzése.
Mindezek után a weboldal oldalain szereplő szöveges és képi tartalom SEO szempontokat figyelembe vevő megfelelő optimalizálása a kiválasztott értékes kulcsszavakra.
Nem titok, viszont ennek ellenére elég kevés információ található arról, hogy a keresőoptimalizálás lényegi erejét elsősorban a jól megírt, informatív, értékes, tehát havi magas rá-keresési arányú kulcsszavakra optimalizált, lebilincselően izgalmas SEO szempontokat is figyelembe vevő blog bejegyzések adják.
Rendszeres jól felépített Off-Page SEO-val, magyarul link építéssel kombinálva, ezek a típusú blog bejegyzések, akár éveken át folyamatosan látogatókat biztosítanak a weboldalunk számára.
Weboldal látogatók nélkül meglehetősen nehéz dolgunk lenne a termékeinket vagy szolgáltatásainkat értékesíteni, ezért mondanom sem kell, hogy ezek a típusú blog bejegyzések aranyat érnek a piacon.
Szöveges és képi tartalom optimalizálása egyszerűen
A weboldal On-Page optimalizálásába tartozik bele a weboldalon lévő szöveges és képi tartalmak megfelelő optimalizálása.
A weboldal lassúságáért sok esetben a nagy méretű nem optimalizált képek a felelősek, tehát érdemes átméretezni az összes képet és optimalizálni a betöltési sebességüket például Photoshoppal, mielőtt feltöltjük azokat a weboldalunkra.
Ezzel a technikával lényeges eredményeket érhetünk el a weboldalunk felgyorsításával kapcsolatban.
Ha még ennél is jobb eredményeket szeretnénk, akkor a weboldalon lévő már optimalizált képek tömörítéséhez különböző bővítmények használata is megengedett, mint például a kiváló és ingyenes „WP Smush” bővítmény.
Természetesen a szöveges tartalom formázása, a megfelelő betűtípus kiválasztása, a címsorok (H1, H2 tagok és a többi) használata és formázása is elengedhetetlenül fontos, ha egy maximálisan keresőbarát esztétikus megjelenésű weboldalt szeretnénk létrehozni, ami egyaránt kiszolgálja a látogatóink és a keresőmotorok igényeit is.
Tartalom marketing
Van még egy fontos rész a „Content Marketing”, azaz tartalom marketing amit akár mint különálló kategóriát is érdemes megemlítenem, bár az On-Page SEO részét képezi.
A tartalom marketing mint az a nevében is benne van, a weboldal oldalain és a blog oldalakon közzétett értékes szöveges és képi tartalmat jelenti.
Például ez a blog bejegyzés is a tartalom marketing kategóriájába tartozik. A weboldal organikus, tehát a keresőkből származó forgalmát elsősorban a jól megírt, SEO szempontokat figyelembe vevő, értékes kulcsszavakra optimalizált, informatív oldalak és blog bejegyzések adják.
Mondhatjuk akár azt is, hogy a tartalom marketing a weboldal elsődleges SEO „motorja”.
Konverziós útvonalak kialakítása
Az egyik kedvenc témám az internet marketing, azon belül pedig a konverziós útvonalak kialakítása, ami elengedhetetlenül fontos része az On-page SEO-nak.
Konverziós útvonalakat például kialakíthatunk az oldal szöveges tartalmában elhelyezett hivatkozások vagy CTA, azaz (call to action) cselekvésre ösztönző gombok segítségével, vagy akár használhatunk képeket és infografika elemeket is erre a célra.
Cselekvésre ösztönző gombok lehetnek például a megnézem, tovább olvasom, letöltöm vagy a feliratkozom gombok.
Mindezek célja, hogy egy adott irányba terelje a weboldal látogatóinkat, ez a cél lehet például a hírlevélre való feliratkozás, egy értékesítési oldal bemutatása és mindezek után árajánlatkérésre vagy kapcsolat felvételre ösztönző konverziós útvonalak.
Nem titok, ebben a bejegyzésben is el vannak helyezve konverziós útvonalak, amelyek egy adott irányba terelik az olvasót, jelen esetben ez lehet például a „kapcsolat” oldal ha például azt szeretném, hogy felvedd velem a kapcsolatot mondjuk weboldal készítéssel kapcsolatban.
Amint a weboldal látogató, jelen esetben Te kedves olvasó rákattintasz a fenti hivatkozásra, máris érdeklődővé válsz, mivel feltehetően azért kattintottál erre a hivatkozásra, mivel többet szeretnél megtudni a weboldalkészítéssel kapcsolatban vagy esetleg meg szeretnél bízni a weboldalad elkészítésével.
Szintén okos döntés lehet ha például a weboldal látogatóim e-mail címét kérem el egy értékes ingyenes tartalom letöltéséért cserébe, és így a már megszerzett e-mail címekre bármikor kiküldhetek egy visszautasíthatatlan ajánlatot, ami mondjuk egy időkorláthoz kötött kedvezményt tartalmaz valamelyik szolgáltatásommal kapcsolatban.
De akár kombinálhatom is a konverziós útvonalaimat és beépíthetem ebbe a blog bejegyzésbe, csak a képzeletünk szabhat határt a jól kialakított konverziós útvonalak elkészítésében.
Természetesen rengeteg fajta konverziós útvonalat kialakíthatunk a weboldalunkon, amelyek lehetnek hosszabbak vagy rövidebbek a meghatározott cél elérése érdekében.
A konverziós útvonalak kialakításánál nagyon fontos, hogy a weboldal látogatóinkból legelőször érdeklődők váljanak és csak ezután vásárlók.
Aki érdeklődik elfogja olvasni az értékesítési oldalunk tartalmát és legfőképpen ott fog eldőlni, hogy vásárlóvá válik, vagy továbbra is érdeklődő marad.
Ezzel a technikával megszűrhetjük a látogatóinkat és azok akik végigjárják a megfelelően kialakított teljes konverziós útvonalunkat több mint valószínű, hogy komoly érdeklődőkké válnak, akikből potenciális vásárló válhat.
A konverziós útvonalak megértése és helyes használata meghatározó lehet az eredményes értékesítés szempontjából.
Remélem tudtam segíteni és átláthatóbbá tenni ezt a sokszor elég misztikusan megfogalmazott témát.
Off-Page SEO
Az organikus keresőkből (mint például a Google) származó forgalmat elsősorban az értékes kulcsszavakra optimalizált informatív blog bejegyzések biztosítják, feltéve ha ezek a bejegyzések egy előkelő helyet foglalnak el a keresőkben.
Az Off-page SEO segítségével a weboldalon lévő oldalak rangsorolásán javíthatunk a keresőkben, mint például a Google.
Ezt úgy tudjuk elérni, hogy a weboldalunkra mutató hivatkozásokat (linkeket) helyezünk el releváns weboldalakon. Ezek a linkek pozitív értékeléseknek számítanak a keresők szemszögéből és így viszonzásképpen egyre jobb helyezést biztosítanak az oldal számára a keresőkben.
Egy jól megírt SEO blog bejegyzés, pénz termelő, tehát értékes kulcsszavakra optimalizálva, megfelelő Off-Page SEO-val, azaz link építéssel kombinálva, akár a Google első oldalán is megjelenhet közvetlenül a legelső találatok közt.
Tapasztalataim szerint a „Long-tail”, azaz hosszabb kulcsszavakra optimalizált blog bejegyzésekkel, melyek havi kisebb (100-1000) rá-kereséssel rendelkeznek, akár már 3-4 hónap alatt nagyon jó eredményeket érhetünk el a keresőkben.
Természetesen az sem ritka, hogy ezekre a kulcsszavakra optimalizálva, akár a Google főoldalán jelenjen meg a blog bejegyzésünk.
Amint eredményeket értünk el a hosszabb kulcsszavainkkal, amelyek természetesen tartalmazzák a rövidebb kulcsszavaink verzióit is, akkor jöhet az ezekre történő keresőoptimalizálás.
A hosszabb kulcsszavak általában 3-6 szóból állnak, rövidebb kulcsszavaknak pedig az 1-3 szóból álló kulcsszó kombinációkat hívjuk.
Cél kulcsszavak
Ez a blog bejegyzés például első körben a „profi keresőbarát WordPress weboldal készítés lépései” hosszú kulcsszóra van optimalizálva.
A kulcsszó felépítés pedig így néz ki.
- profi keresőbarát WordPress weboldal készítés lépései
- profi keresőbarát WordPress weboldal készítés
- keresőbarát WordPress weboldal készítés
- WordPress weboldal készítés
- weboldal készítés
Tehát a hosszabb kulcsszavakkal indítok és folyamatosan optimalizálom az oldalt lefelé haladva az egyre nagyobb rá-keresési arányú, pénz termelő értékes kulcsszavakra, addig amíg ez a bejegyzés meg nem jelenik a Google első oldalán a találati listák legelején.
Természetesen mielőtt ilyen volumenű munkába belekezdenénk mindenképpen érdemes előtte kulcsszókutatást végeznünk és felmérnünk a versenytársaink weboldalainak az erősségét, magyarul azt, hogy mennyire nehéz és körülbelül mennyi időbe kerül ezekre a cél kulcsszavakra megjeleníteni az oldalunkat a Google első oldalán.
Vannak olyan cégek akik több évtizede erős SEO-val a háttérben szerepelnek a keresők első oldalain erős kulcsszavakra, tehát legyünk realisták és olyan cél kulcsszavakat válasszunk, amelyekkel valóban eredményeket tudunk elérni megközelítőleg rövid időn belül.
Mint ahogy azt láthatod kedves olvasó a fenti listában a cél kulcsszavaim a „weboldal készítés” és a „WordPress weboldal készítés” kulcsszavak, amelyekre ha kilistázom ezt a blog bejegyzést a Google első oldalára, akkor mondanom sem kell, hogy csupán ebből a két kulcsszóból folyamatos célzott weboldal látogatókra tehetek szert, akikből természetesen bármikor potenciális vásárló válhat.
Valószínűleg Te is kedves olvasó a Google keresésekből találtad meg ezt az oldalt, mivel érdeklődsz a keresőbarát weboldal készítés téma iránt, a weboldaladdal pedig valós pénzeket szeretnél keresni és nem csak az idődet és pénzedet akarod elpazarolni.
Egyenlőre maradok a realitás talaján, mivel ezekre a kulcsszavakra ahogy számoltam akár pár év SEO munkára is szükség lehet a Google találati listájának első oldalán való megjelenéshez, így egy kisebb havi rá-keresésű, viszont szintén nagyon erős cél kulcsszót a „keresőbarát WordPress weboldal készítés” kulcsszót választottam kezdésnek.
Csakúgy mint amikor egy magot elültetsz és gondozod abból egy idő után kihajt a növény, a SEO is tulajdonképpen pont igy működik. Ha jól választod meg a weboldal készítő céget és hajlandó vagy kifizetni a precíz munka árát, akkor annak garantáltan pozitív eredménye lesz.
Keresőbarát WordPress weboldal készítés
Amint azt láthatod kedves olvasó egy minden szempontból jól összerakott keresőbarát WordPress weboldal elkészítése komoly és időigényes feladat.
Viszont jó hír, hogy az itt leírtak alapján elkészített keresőbarát WordPress weboldal nem csak felesleges pénzkidobás lesz, hanem akár sok sok éven át működő tökéletes marketing gépezet, ami folyamatosan szállítja az új érdeklődőket, akikből bármelyik pillanatban potenciális vásárló válhat.
Bárkivel is készítteted el a keresőbarát WordPress weboldaladat, az itt leírtakat mint egy mintát használhatod ahhoz, hogy egy eredményes keresőbarát WordPress weboldal boldog tulajdonosa lehess.